کلاس خصوصی oet

کلاس خصوصی oet

کلاس خصوصی oet شاید یکی از دغدغه های شما دانشچویان عزیز باشد که قصد دادن آزمون oet را دارد.در این قسمت از بخش آموزشی همراه ما باشید.


دانستنی های مهم قبل از صحبت در مورد کلاس خصوصی oet

پزشک‌ها یکی از گروه‌هایی می‌باشند که سالانه، به کشورهای انگلیسی زبان از جمله استرالیا و انگلستان و نیوزیلند مهاجرت می‌نمایند. در حقیقت زبان کشور مقصد و اهداف کاری و زندگی با زبانی به غیر از زبان مادری اصولاً یکی از دغدغه‌های مهم هر مهاجری می‌باشد. کشورهایی که مهاجرپذیر هستند جهت ارزیابی توانایی مهاجران بعلاوه مصاحبه صوتی و یا تصویری، از داوطلبان مدرک زبان هم می‌خواهند. این مدارک زبان جهت مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان لازم است؛ این مدرک در کشورهای انگلیسی زبان تافل و همچنین آیلتس می‌باشد که معادل این دو آزمون برای مهاجرانی که در حوزه‌ی بهداشت و یا درمان فعالیت می‌نمایند آزمون OET می‌باشد. پس برای مهاجرت، بعلاوه پیدا کردن دارالترجمه، بایستی به فکر شرکت در این آزمون هم باشید و این آزمون را در برنامه خودتان بگنجانید.شما عزیزان میتوانید در آزمون تعیین سطح رایگان OET هم شرکت کنید.در صورت نیاز به گرفتن کلاس خصوصی oet با ما ارتباط برقرار کنید.(کلیک کنید)

تاریخچه oet

اوئی‌تی در پایان سال ۱۹۸۰ با قراردادی با دولت فدرال استرالیا تأسیس شده است و در سال ۲۰۱۳ تحت مالکیت خصوصی دانشگاه کمبریج درآمده است. آزمون زبان OET مختص مهاجرت پزشک‌ها که به واسطه مرکز آزمون های بین المللی دانشگاه کمبریج طراحی شده می‌باشد؛ توانایی زبانی پرسنل و کارمندهای مشاغل حوزه های درمانی و علوم پزشکی را در زمینه‌ی تخصصی افراد می سنجد تا اشخاص با صلاحیت را به مرکزهای درمانی انگلیسی زبان معرفی کند. آزمون OET روشی استاندارد و چه بسا یکپارچه می‌باشد که بیش‌تر  در دانشگاه های کشور انگلستان و ایرلند و استرالیا و نیوزیلند و دبی و سنگاپور و نامیبیا و همچنین اوکراین به رسمیت شناخته شده است و فقط برای مخاطبان گروه پزشکی قابل قبول می‌باشد..

شما در حال خواندن مقاله اموزشی کلاس خصوصی oet می باشید.

و اما کلاس های خصوصی آمادگی آزمون OET در آموزش زبان های معتبر برگذار می‌شود. آموزشگاه‌های زبان با برگزاری دوره های آموزش فشرده OET  به طور خصوصی می توانند به شما کمک نمایند تا در این آزمون نمره مورد قبول خودتان را کسب نمایید. این آموزشگاه ها با بهره بردن از اساتید حرفه‌ای و NATIVE و همچنین استفاده از نمونه سوال‌های آزمون OET و از سمتی فراهم نمودن همه‌ی منابع آزمون OET این دوره را در کم‌ترین زمان ممکن جهت زبان آموزان برگزار می‌کند. آموزشگاه‌های فوق برای آمادگی شما بهترین اساتید را به شما پیشنهاد می‌نمایند.

لازم به ذکر است که طول دوره‌ی آمادگی برای آزمون OET بسته به سطح زبانی که دارید و روش تدریس مدرس خواهد توانست کوتاه‌ و یا طولانی‌تر شود. به صورت متوسط اگر که سطح زبانتان مبتدی و متوسط بوده باشد، این دوره امکان دارد بین پنجاه تا صد جلسه‌ی آموزشی به طول انجامد.

آزمون oet

آزمون OET از مجموعه آزمون‌های زبان انگلیسی مانند باقی آزمون‌هایی که می‌شناسید مانند دولینگو و آیلتس و تافل می‌باشد، ضمن داشتن این تفاوت که آزمون Oet تنها مختص به اشخاص و مهاجرانی می‌باشد که قصد فعالیت در حوزه‌ی بهداشت و درمانی را داشته باشند. کلمه‌ی آزمون OET در حقیقت مخفف کلمه‌ی انگلیسی Occupational English Test می‌باشد. به صورت کلی، این آزمون معیاری می‌باشد جهت ارزیابی سطح زبان انگلیسی کسانی که در حرفه‌های پزشکی در همه‌ی شاخه‌ها مانند پزشکی، دندان‌پزشکی، پرستاری، چشم پزشکی، داروسازی، فیزیوتراپی، کار درمانی، پا درمانی، رادیولوژی، علوم غذایی و گفتار درمانی و دامپزشکی مشغول به فعالیت می‌باشند.

کلاس خصوصی oet

گفتنی است که دانشگاه کمبریج این آزمون را طراحی نموده است تا کادر درمانی قادر باشند جهت مهاجرت به کشورهایی مانند استرالیا و نیوزلند و سنگاپور مدرک این آزمون را ارائه بدهند. از طرفی دیگر، امروزه خیلی از کارفرماهایی که در حوزه‌ی درمان فعالیت می‌نمایند، دارا بودن دانش زبان انگلیسی را به عنوان حایز اهمیت ترین معیارهای مورد نیازشان برای همکاری با کادر درمانی می‌دانند. به همین جهت مدرک OET خواهد توانست به این دسته از کارفرماها به عنوان معیاری جهت فهم شخصی دانش زبان انگلیسی ارائه دهد. آزمون OET آزمونی می‌باشد که مثل خیلی از آزمون‌های بین‌المللی دیگر زبان انگلیسی ازجمله آیلتس یا تافل Paper-Based می‌باشد و هر چهار مهارت اصلی شرکت‌کننده‌ها را که شامل مهارت‌های شنیداری، مهارت‌های درک مطلب، مهارت‌های نوشتاری و مهارت‌های گفتاری است ارزیابی می‌نماید. البته لازم به ذکر است که بدانید این آزمون بر پایه و طبق اساس مبحث‌های پزشکی و درمانی می‌باشد.

در رابطه با مدت اعتبار آزمون های OET هم می‌شود گفت که مدرک آزمون OET هم مثل آزمون‌های آیلتس و همچنین تافل به مدت دو سال بعد از اخذ مدرک اعتبار داشته است. فرم خاص نمره‌‌دهی در این آزمون به این گونه است که هر یک از مراحل چهارگانه حاوی پنج سطح نمره دهی A, B, C, D, E می‌باشد. بیشتر مرکزهای تراز اول دنیا نمره حداقلی در هر یک از این مهارت‌ها را نمره B می‌دانند و یا امتیاز 350 را در نظر خواهند گرفت. باقی مراکز جهان امکان دارد تا نمره C را هم قبول کنند.

همانطور که قبل‌تر به آن اشاره کردیم، آزمون OET از چهار مرحله تشکیل شده است. آن مراحل به شرح زیر است:

یک) مهارت شنیداری یا (Listening)

دو) مهارت درک مطلب یا (Reading)

سه) مهارت نوشتاری یا (Writing)

چهار) مهارت گفتاری یا (Speaking)

 

سوالاتoet

مهارت‌های شنیداری یا لیسنینگ

این مرحله حدودا پنجاه دقیقه طول کشیده و داوطلبان بایستی به یک سری فایل‌های صوتی که محتوای‌ آنها در رابطه با حوزه‌ی بهداشت و درمان و علوم پزشکی می‌باشد پاسخ بدهند. اصولاً، در همین فایل‌های صوتی بیماران صحبت کرده و شرکت‌کنندگان آزمون مذکور بایست بعد از گوش دادن به فایل‌های صوتی به سوالات چند گزینه‌ای مرتبط پاسخ بدهند. این قسمت 42 سوال داشته است و زمان اختصاصی داده شده جهت پاسخ به این قسمت چهل دقیقه می‌باشد.البته در کلاس خصوصی oet همه این موارد گفته می شود.

این فایل‌ها که در این قسمت پخش خواهند شد؛ سه بخش دارند که عبارت هستند از:

پارت آ) قسمت اول که حاوی قسمت های مشاوره‌ای فایل صوتی می‌باشد.

پارت ب) قسمت دوم مکالماتی می‌باشد که به موضوعات مربوطه یا به محیط کار ارتباط دارد.

پارت سی) قسمت سوم که مرتبط به موضوعات علمی می‌باشد.

نکته‌ی حایز اهمیتی که بایست به آن در این قسمت حتما دقت لازم را خرج بدهید این می‌باشد که هر فایل صوتی تنها یک مرتبه پخش خواهد شد. بنابراین سعی نمایید تا جواب‌ها را در حین پخش فایل حل کنید.

 

مهارت‌های درک مطلب یا ریدینگ

در این قسمت داوطلبان محترم در آزمون با متن‌هایی که امکان دارد در محیط کاری با آن مواجه هم بشوند، روبرو خواهند شد. این قسمت از آزمون 42 سوال داشته است و زمان اختصاصس که به آن داده شده است شصت دقیقه می‌باشد. شرکت کنندگان در این قسمت برای مثال با متنی روبه‌رو خواهند شد که در یک مقاله‌ی تخصصی با موضوعاتی مثل بهداشت، درمان و پزشکی بوده است. داوطلبان بایستی بعد از مطالعه‌ی دقیق متن شروع به پاسخ‌ دادن به سوال های چهار گزینه‌ای که از متن طراحی شده بکنند. این قسمت سه بخش دارد که به شرح زیر است:

پارت آ) قسمت اول که حاوی چهار متن کوتاه می‌باشد که در

ادامه‌ی آن شما حدود بیست سوالی که از متن پرسش شده است را خواهید دید. این قسمت حاوی انواع سوال‌های تستی و جای خالی و جواب های کوتاه می‌باشد.

پارت ب) قسمت دوم نیز شش متن کوتاه داشته است که هر یک از این متن‌ها میان ۱۰۰ تا ۱۵۰ کلمه داشته‌اند. متن ها امکان دارد از شرایط و ضوابطی مربوط به یک بیمارستان، روابط داخلی بیمارستان و ایمیل‌های تخصصی و یا باقی موضوعات باشد. گفتنی است که سوالات این قسمت تنها تستی طرح می‌شوند.

پارت سی) قسمت سوم نیز دو متن تخصصی داشته است. این دو متن طولانی بوده، به صورتی که هر یک از آن‌ها هشتصد کلمه داشته‌اند. در این قسمت، برای شرکت‌کنندگان هشت سوال چهار گزینه‌ای در نظر گرفته خواهد شد که بایست به آن‌ها پاسخ بدهند.

 

 مهارت‌های نوشتاری یا رایتینگ

در این قسمت داوطلبان آزمون OET بایستی نامه یا متنی بنویسند که امکان دارد از آن‌ها خواسته شود و با محتوا‌هایی مثل ارجاع شدن به بیمارستان، ترخیص شدن از بیمارستان، انتقال بیمار به پزشک دیگری و یا دستورعمل‌های پزشکی برای یک بیمار، بنا به شرایط آن بنویسند. داوطلبان در این قسمت بایستی نهایت 180 تا 200 کلمه جهت هر موضوعی بنویسند. مدت زمان این قسمت از آزمون 45 دقیقه می‌باشد و نکتهی فوق‌العاده حایز اهمیت در این قسمت این می‌باشد که این قسمت از آزمون جهت هر رشته متفاوت می‌باشد؛ برای مثال یک پزشک برای پزشکی، فیزیوتراپ و پرستار هم در حوزه‌های خودشان باید بنویسند.

 

مهارت‌های گفتاری یا اسپیکینگ

و در نهایت در این قسمت از آزمون داوطلبان بایست یک مصاحبه بیست دقیقه‌ای را که تواناییش را دارند به عنوان مثال درمانی و یا مشاوره‌ای است را با بیمار انجام ‌بدهند. نقش بیمار را فرد مصاحبه کننده ایفا خواهد کرد و در مقابل شرکت‌کننده قرار خواهد گرفت. این قسمت از آزمون برای شرکت کننده‌های هر رشته ای بنا به رشته‌ی خودشان می‌باشد برای مثال یک رادیولوژیست در ارتباط با رادیوگرافی مصاحبه خواهد کرد و یک دندانپزشک در ارتباط با دندانپزشکی مصاحبه خواهد کرد. نکته‌ای که بایست از این مرحله به آن اشاره کرد این می‌باشد که امکان دارد صدای شرکت‌کننده را ضبط نمایند و برای صحت سنجی از آن استفاده و برای سازمان OET ارسال نمایند.

چه زمانی داوطلب می‌تواند نتایج آزمون را دریافت کند؟!

داوطلبان برای اخذ نتایج آزمون OET بایست حدودا شانزده روز صبر کنند. بعد از آن، تقاضا کننده خواهد توانست از طریق پورتال آنلاین OET نتایج آزمون خودش را جویا بشود. سند رسمی نتیجه‌ی آزمون مذکور هم ده روز بعد از انتشار در پورتال برای تقاضا کننده از راه پست ارسال می‌شود.

از اینکه زمان خود را صرف خواندن مقاله کلاس خصوصی oet میکنید سپاس گذاریم.

در صورت عدم قبولی در آزمون مذکور چه خواهد شد؟!

درباره عدم قبولی و انجام دوباره‌ی آزمون، گفتنی است که آزمون OET با باقی آزمون های زبان مانند آیلتس و همچنین تافل، یک تفاوت جالبی را دارا است. اگر شما هم موفق به قبولی در آزمون OET نشده‌اید. مانند آیلتس و تافل خواهید توانست بعد از افزایش آمادگی خود بار دیگر در آزمون فوق شرکت نمایید. حال اینکه در آزمون OET اگر که در سه مهارت از چهار مهارت گفته شده اصلی آزمون درصد قبولی کسب کرده باشید، اما در یکی از مهارت ها موفق به کسب نمره قبولی نشده‌اید، تنها در همان مهارت از شما آزمون گرفته خواهد شد و این بار در صورت قبولی، با نتیجه آزمون قبلی‌تان ادغام خواهد شد.

 

برای نمونه تصور نمایید که شما موفق به کسب قبولی در مهارت گویش و خوانش و نوشتار شده باشید، ولی موفق به قبولی در قسمت شنیداری نتوانسته‌اید بشوید. شما در آزمون بعدی تنها در قسمت شنیداری آزمون خواهید داد و در صورتی که قبول شدید، شما تاییدیه OET را کسب خواهید کرد.

بهترین دوره oet  و شرکت در کلاس خصوصی oet

درواقع آزمون‌های OET در سه نوع آزمون برگزار شدنی است: OET روی کاغذ در محل برگذاری آزمون/ OET با کامپیوتر در محل برگذاری آزمون/ OET ‌با کامپیوتر در خانه خود.

پیشنهاد می شود >>>  نمونه سوالات oet

البته باز هم اعلام میشود تمامی موارد با ریزجزئیات در کلاس خصوصی oet اعلام می شود.

پس همانطور که مستحضر شدید ثبتنام آزمون oet به سه صورت برگزار خواهد شد.

یک) آزمون OET به صورت کتبی

دو) آزمون OET به صورت کامپیوتری

سه) آزمون OET در خانه خودتان که این مدل هم مانند دو مدل آزمون‌های قبلی می‌باشد که به واسطه کامپیوتر و در خانه شخص گرفته خواهد شد. ساختار هر سه آزمون فوق یکسان بوده است و از منظر سطح هم یکسان می‌باشند.

نکته‌ی مهم: در حالت آزمون کامپیوتری هنگامی که به مرکز آزمون جهت انجام آزمون مراجعه می‌کنید قسمت اسپیکینگ از شما گرفته نمی‌شود و برای این بحش بعدا به طور آنلاین در هر نوع مکان از راه کامپیوتر و لپ تاپ و غیره در فضای زوم تست گرفته خواهد شد. همان گونه که مشخص می‌باشد برگزاری شرایط آزمون‌های کامپیوتری در خانه تقریبا یکسان است؛ ضمن تفاوت اینکه در آزمون کامپیوتری شما بایست به یکی از مرکزهای آزمون جهت انجام آن مراجعه کنید.

دوره آمادگی آزمون oet چه دوره‌ای است؟!

آزمون زبان انگلیسی حرفه ای و یا OET آزمون سنجش سطح دانش زبان انگلیسی مخصوص اشخاصی بوده است که داوطلب ورود به دانشگاه و یا بازار کار در قسمت بهداشت و درمان در کشور استرالیا و نیوزیلند و سنگاپور و فیلیپین هستند. آزمون فوق بین‌المللی می‌باشد و مهارت‌های لازمی برای ارتباطات به زبان انگلیسی در محیط کار بهداشتی و درمانی را در پرسنل و متخصص‌های مربوطه خواهد سنجید.

کانون‌های زبانی این افتخار را دارند که به عنوان نخستین مرکز برگزاری دوره های آمادگی OET، خدمات گوناگونی همراه با جزوهای اختصاصی و نمونه سوال‌های پیشین این آزمون با کمک اساتید مجرب خود در این زمینه ارایه کنند. اگر که قصد رسیدن به موفقیتی مشابه با داوطلبان فارغ التحصیل دوره‌ی OET در DNI را داشته‌اید و یا به نمره‌ی مورد نظرتان دست پیدا نکردید مسلما این دوره برای شما بهترین انتخاب ممکن می‌باشد.

تعیین سطح oet

نتیجه‌ی آزمون OET در جزئیات طبق اساس قسمت‌های متفاوت در آزمون به شما ارائه می‌شود که در کل ۵۰۰ نمره معیین دارا است که طبق اساس نمره‌ی کسب شده‌ی سطح خودتان مشخص خواهد شد و در مقایسه با آزمون‌های آیلتس سطح های آزمون OET به صورت زیر تعریف شده است:

نمره‌ی ۰ تا ۱۹۰ سطح D برابر است با آیلتس کمتر از ۵/۵

نمره‌ی ۲۰۰ تا ۲۹۰ سطح C برابر است با آیلتس ۵/۵ تا ۶

نمره‌ی ۳۰۰ تا ۳۴۰ سطح C+ برابر است با آیلتس ۵/۶

نمره‌ی ۳۵۰ تا ۴۴۰ سطح B برابر است با آیلتس ۷ تا ۵/۷

نمره‌ی ۴۵۰ تا ۵۰۰ سطح A برابر است با آیلتس ۸ تا ۹

گفتنی است که هر قسمت از آزمون جداگانه نمره دهی خواهد شد و همچنین در مجموع یک نمره به اسم نمره نهایی از مجموع نمراتتان در هر قسمت به شما داده خواهد شد.

در ادامه مقاله کلاس خصوصی oet به سوالات رایج شما پاسخ خواهیم داد.

+چه رشته هایی امکان دارند در آزمون OET شرکت نمایند؟!

آزمون OET تنها برای این رشته‌ها از حوزه‌ی بهداشت و سلامت برگزار می‌شود:

دندان پزشکی،

داروسازی،

متخصصین تغذیه،

فیزیوتراپیست ها،

پزشکی،

پرستاری،

رایوگرافی،

کار درمانی،

گفتار درمانی،

اپتومتری یا همان بینایی سنجی،

دامپزشکی،

اگر بخواهید درباره کشورهایی که این مدرک را قبول می‌کنند اطلاعاتی کسب کنید؛ باید گفت این آزمون هم مثل آزمون‌های آیلتس و تافل می‌باشد که برخی از کشورها به صورت اختصاصی امکان دارد تافل و برخی کشورها فقط آیلتس را قبول داشته باشند، ولی در هر حال آزمون OET را کشورهای انگلیس و استرالیا و ایرلند و نیوزلند و امارات متحده عربی و همچنین سنگاپور جهت پذیرش پزشکان و کادر بهداشت و درمان می‌پذیرند.

+هزینه آزمون OET در سال ۲۰۲۳ چقدر است؟!

می‌توان گفت در سال ۲۰۲۳ هزینه‌ی آزمون OET برای داوطلبان ۵۸۷ دلار استرالیا شده است.

+کدام نوع از آزمون‌ها را می توان شرکت کرد؟!

شما جهت شرکت در آزمون OET می‌توانید در همه‌ی فرمت ها شرکت کنید، ولی نکته حایز اهمیت این است که کدام مدل از فرمت های آزمون قابل پذیرش در مقصد کاری یا تحصیلی‌تان است و همچنین جهت شرکت در آزمون در خانه بایست بتوانید شرکت کنید و شرایط مورد نظر را تامین کنید و دسترسی به پلتفرم زوم را هم باید داشته باشید.

+چه کشورهایی مدرک OET را خواهند پذیرفت؟!

کشورهایی نظیر انگلیس، استرالیا، ایرلند، نیوزلند، امارات متحده و همچنین سنگاپور این آزمون را جهت مهاجرت و اشتغال در رشته های علوم پزشکی و درمان قبول می نمایند.

+آیا آزمون OET در ایران هم برگزار شده است؟!

متاسفانه باید گفت که آزمون OET در ایران برگزار نشده و نمی‌شود و شما جهت شرکت در آزمون فوق خواهید توانست به کشورهای همسایه مثل ترکیه و عربستان و امارات و یا کشورهای اروپایی سفر کنید و در این آزمون شرکت کنید.

+مدت زمان برگزاری آزمون در هر بخش چقدر می‌باشد؟!

قسمت شنیداری : ۶۰ دقیقه

قسمت خواندن : ۶۰ دقیقه

قسمت نوشتاری : ۴۵ دقیقه

قسمت مصاحبه : ۱۵ دقیقه

زمان برگزاری امتحان حدودا سه ساعت خواهد بود و هر آزمون به مدت دو سال اعتبار داشته است.

+آزمون OET چه ویژگی‌هایی بر دیگرمدارک بین المللی زبان انگلیسی داشته است؟!

شرکت‌کنندگان در مهارت های لیسنینگ و ریدینگ به سوالات مشترکی پاسخ خواهند داد، اما سوال‌ها در مهارت‌های رایتینگ و اسپیکینگ برای هر رشته‌ی تحصیلی به طور اختصاصی و مجزا ارائه خواهد شد. به صورت مثال پزشک ها، دندانپزشکان، پرستارها، ماماها، داروسازان و همچنین دامپزشکان در مهارت های ریدینگ و لیسنینگ دارای سوالات یکسانی خواهند بود، اما درمهارت های رایتینگ و اسپیکینگ تنها سوالات اختصاصی مرتبط به رشته‌ی خودشان را پاسخ خواهند داد. در حالی که داوطلبین درآزمون OET شرکت کنند و در یک یا چند مهارت موفق نشوند نمره‌ی لازم را کسب کنند در آزمون بعدی تنها در مهارت هایی که نمره‌شان به حد نصاب  نرسیده‌ شرکت خواهند کرد. ( این به این معنا است که اگر شخصی در آزمون OET شرکت کند و در مهارت های شنیدن، خواندن و سخن گفتن نمره‌ی خوبی به دست آورند، اما در مهارت نوشتن به حد نصاب نرسد، کافی می‌باشد در آزمون OET بعدی تنها در آزمون بخش مهارت نوشتن شرکت کنید.)

طبق اساس قانون‌های فعلی آزمون OET، هیچ محدودیتی جهت شرکت در آزمون های دوباره برای گرفتن نمره خوب در هر کدام از مهارت های چهارگانه وجود نداشته است. یادگیری زبان انگلیسی از راه این دوره آموزشی برای جامعه‌ی بهداشت و درمان خیلی آسان‌تر می‌باشد؛ چرا که شاغلین در این گروه با اصطلاحات به کار گرفته شده در دوره‌ها شدیدا آشنا می‌باشند. برای مثال در بخش مهارت نوشتاری از دانش پزشکی خواسته خواهد شد که نامه ای به یک متخصص پزشک نوشته و یا اینکه اگر دانش پذیر یک پرستار باشد از او خواسته خواهد شد که مریض خود را برای ادامه یادگیری درمان به بیمارستان و یا کلینیکی در محل خود معرفی نماید.

+نتایج آزمون OET چه زمان اعلام می‌شود؟!

نتیجه آزمون شانزده روز کاری بعد از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد، همچنین مدت اعتبار مدرک آن دو سال می‌باشد و بعد از دو سال، اعتبار آن به پایان خواهد رسید و چنانچه تقاضا کننده جهت مهاجرت احتیاج به ارائه‌ی مدرک آزمون oet داشته باشد، بایستی مجددا در آزمون شرکت نماید و مدرک جدید خود را اخذ کند. آزمون او ای تی در خیلی از کشورهای جهان برگزار خواهد شد، ولی امکان شرکت در آزمون جهت داوطلبین در ایران متاسفانه وجود ندارد و داوطلبان باید به کشورهای برگزار کننده‌ی آزمون مثل ترکیه سفر نمایند.

+نمره‌ی قبولی برای آزمون OET چه مقدار است؟!

شایان ذکر است که آزمون او ای تی نمره‌ی رد و یا قبولی نداشته است و هیات و شوراها نمره‌ی قبولی را مشخص می‌کنند ولی به صورت کلی بیش‌تر مراکز نمره‌ی 350 را قبول می‌نمایند.

+نمره دهی به آزمون OET چگونه انجام می‌پذیرد؟!

نمره شرکت کنندگان در آزمون او ای تی از صفر تا 500 در پنج سطح طبقه بندی خواهد شد؛ که به صورت زیر است:

یک) نمره‌ی 450 تا 500

دو) نمره‌ی 350 تا 440

سه) نمره‌‌ی 200 تا 340

چهار) نمره‌ی 100 تا 190

پنج) نمره‌ی 0 تا 90

بهتر می‌باشد بدانید:

سازمان نظام پزشکی کشور استرالیا تمامی پزشکان در رجیستریشن ابتدایی را ملزم دانسته است تا مهارت های زبان انگلیسی خوب خودشان را اثبات کنند. این استاندارد در زمان رجیستری نشان داده است داوطلب صلاحیت لازم در صحبت نمودن و همچنین برقراری ارتباط کارآمد و کافی به زبان انگلیسی را داشته است. تقاضا کننده با شرکت در آزمون OET با کسب نمودن حداقل سطح B و یا نمره‌ی ۳۵۰ در هر یک از چهار مهارت‌ها (شنیداری، درک مطلب، نوشتاری و یا گفتاری) جهت طبابت در حرفه‌ی پزشکی واجد شرایط بودن خود را به اثبات می رساند.

در ادامه محل بعضی از مرکزهای برگزاری آزمون آمده است:

ترکیه (شهر استانبول)؛ امارات متحده عربی (شهر دبی، ابوظبی)؛ عمان (شهر مسقط)؛ یونان؛ انگلستان؛ استرالیا؛ آلمان؛ ایالات متحده؛ کانادا؛ اسپانیا؛ ایتالیا؛ مکزیک؛ کره جنوبی؛ هند؛ ژاپن؛ نپال؛ نیوزیلند؛ مالزی؛ ایرلند؛ مصر؛ سوئیس؛ هلند؛ افریقای جنوبی و تایوان و تایلند.

جمع بندی مقاله کلاس خصوصی oet

پس همانطور که دانستید آزمون OET آزمونی می‌باشد که در آن از سناریوهای واقعی در حوزه‌ی بهداشت و درمان استفاده می‌کنند و هدف بر این می‌باشد تا شما به عنوان شخصی که از جامعه‌ی کادر درمان می‌باشد، مهارت‌های زبان انگلیسی‌تان را جهت ورود به جامعه‌ی جدید انگلیسی زبان نشان دهید. به همین جهت است که در متن گفتیم اگر که از کادر درمان می‌باشید و قصد ادامه‌ی تحصیل و یا حتی کار در کشورهای انگلیس و استرالیا و ایرلند و نیوزلند و امارات متحده عربی را دارید، مسلماً شرکت کردن در آزمون OET خواهد توانست به عنوان گزینه‌ای کارآمد برای شما به حساب آید. امیدواریم که این مقاله کلاس خصوصی oet برای شما مفید واقع شده باشد.

بیشتر بخوانید >>> کلاس آمادگی oet

Related Articles

پاسخ

آخرین فرصت خرید دوره‌های آموزشی OET با "قیمت قبلی"

فرصت باقی‌مانده

00روز
00ساعت
00دقیقه
00ثانیه